Õpiprotsessi hindamise ülesandeks käesolevas õppekavas on anda õpilasele tagasisidet õppimise edukusest ja ning informatsiooni moodulites määratletud konkreetsete õpitulemuste saavutamise kohta; õpimotivatsiooni ja positiivse enesehinnangu toetamine, õpiülesannete korrigeerimine.
Õpilasel on õigus saada teavet hindamise korra ja hinnete kohta.
Õppekava näeb ette, et hinnatakse teadmiste ja oskuste omandatust. Võidakse hinnata teadmiste ja oskuste ulatust, õigsust, esituse täpsust ja loogilisust, rakendamise iseseisvust ning praktilise töö teostust.
Õppeprotsessi käigus hinnatakse järgmisi osaoskusi:
- teksti lugemine, tõlkimine, hääldus
- dialoogide ja luuletuste esitamine
- sõnavara omandamine
- keeleteadmised ja grammatik
Arvestuslike hinnete saamiseks võetakse kokku erinevate osaoskuste protsessihinded. Arvestuslike hinnete aluseks võivad olla ka mahukad testid.
Õpilane tõendab teadmiste ja oskuste omandatust kirjalike või praktiliste töödega, suuliste esituste, praktiliste tegevustega.
Koolituse alguses, keskel ja lõpus testib koolitaja õppijate keeletaset ning annab õppijatele tagasisidet edusammude kohta.
hinne „5" (väga hea) 90 – 100% punktide arvust õigesti sooritatud
hinne „4" (hea) 70 – 89 % punktide arvust õigesti sooritatud
hinne „3" (rahuldav) 50 – 69 % punktide arvust õigesti sooritatud
hinne „2" (puudulik) 25 – 49 % punktide arvust õigesti sooritatud
hinne „1" (nõrk) 0 – 24 % punktide arvust õigesti sooritatud.
Kursuste lõpetamisel õppija saab lõputunnistus. Kooli lõpetamiseks sooritavad õppijad koolisisese keeleeksami, mis vastab õpitavale keeletasemele: A1 ja A2, B1, B2.
Õppija on kooli lõpetanud pärast käesoleva koolituse täitmist täies mahus.
Tunnistuse saamiseks eksami tulemus peab olema vähemalt 60% punktide arvust õigesti sooritatud.